Kan du inte logga in?

Upplever du problem med att logga in i JUNO följ instruktionerna nedan. Utanför ordinarie support ringer du 08-598 191 60 för hjälp.

Planerat systemunderhåll: Torsdag 21/1  kl. 22:00 - 23:00, det kan förekomma vissa driftstörningar i JUNO under denna tid 

Logga in i JUNO

För att kunna logga in i JUNO behöver du skapa en användarprofil. Har du gjort det men kan ändå inte logga in, vänligen kontakta  support@nj.se

Hur skapar jag min användarprofil?
Ett välkomstmail skickas till blivande användare med information om hur man går tillväga. Klicka på länken ”SKAPA PROFIL” i ditt välkomstmail och välj ett lösenord. Godkänn sedan våra Allmänna Villkor för att få tillgång till JUNO. Avsändare är Karnov Group (accounts-no-reply@karnovgroup.com).

Hittar du inte ditt välkomstmail?
Om du inte kan hitta välkomstmailet så ber vi dig leta efter det i din mailinkorg, alternativt Skräpkorg eller Spam-folder. Om du inte lyckas lokalisera välkomstmailet är du välkommen att kontakta support@nj.se.

Logga in i JUNO
När du skapat din nya inloggning får du tillgång till JUNO via sidan https://juno.nj.se. Använd ditt valda lösenord. Om du vill vara kontinuerligt inloggad bockar du för alternativ ”Förbli inloggad”.

Automatiserad inloggning
Du kan också ha tillgång till en opersonlig automatiserad inloggning till JUNO som i så fall finns tillgänglig via en länk på ert intranät alternativt genom s.k. IP-igenkänning. Om du vill logga in personligt väljer du menyn i övre högra hörnet och väljer ”Logga in personligt”. Du kan då ange dina uppgifter för personligt inloggning.