JUNO Support

Vår kundsupport hjälper dig gärna med tekniska problem eller andra frågor som rör JUNO.

Här nedan finns svar på några vanliga frågor.

Planerat systemunderhåll

-

Viktig information

Microsoft slutar att uppdatera webbläsaren IE11 (Internet Explorer 11). Norstedts Juridik kommer därför att sluta stödja denna webbläsare från och med 5 april och vi ber därför våra användare att uppdatera till en annan webbläsare. IE11 lever inte längre upp till önskade funktions- och säkerhetskrav och är därför ersatt med webbläsaren Edge av Microsoft. Vänligen klicka på länken här för att flytta dina bokmärken, lösenord, m.m. till Edge.

Problem att logga in?

Om du upplever problem med att använda gamla bokmärken eller genvägar för att logga in i JUNO så ber vi dig kontrollera att dessa är uppdaterade med den nya adressen: http://juno.nj.se/b

Systemuppdateringar och supportmaterial

På sidan "Nytt om JUNO" kan du hitta all ny litteratur i JUNO och systemuppdateringar vi har gjort i tjänsten 

På sidan "Lär dig JUNO" kan du se några korta filmer som visar dig hur viktiga funktioner i tjänsten fungerar. Du kan även boka en digital användarutbildning. 

När är vi tillgängliga?

Nu kan du nå JUNO Support under dygnets alla timmar. Därmed kan du alltid få snabb och personlig hjälp när du behöver det. Vardag som helg.

Öppettider
Mån-sön. kl.00.00–24.00
support@nj.se

08-598 191 60